BĄDŹ NA BIEŻĄCO!

 

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTER SOOX

ODBIERZ RABAT 7%


best email marketing powered by FreshMail






Nasz adres
Soox.pl

ul. Szybowcowa 28
70-843 Szczecin
tel. +48 600318301

Infolinia Soox tel. 662709333

FAQ

1.         Czy jest możliwość dokonania zakupu w siedzibie Państwa firmy?

Tak, istnieje możliwość zamówionych produktów wyłącznie po dokonaniu przedpłaty na nasze konto bankowe lub za pośrednictwem jednego z dostępnych systemów płatności. Nie wydajemy towaru bez wcześniejszego zaksięgowania wpłaty.

Odbiór osobisty możliwy pod adresem:

ul. Szybowcowa 28 (parter)

70-843 Szczecin

  

2.         Jakie są koszty dostawy przesyłki kurierskiej?

Koszt dostawy paczki widoczny jest w koszyku płatności przy odpowiedniej formie dostawy.

 

3.         Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Realizacja zamówienia następuje w terminie od 24h do 14 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia. Czas realizacji uzależniony jest od dostępności produktów w magazynie soox.pl. Przy każdym produkcie wyświetlany jest stan dostępności oraz czas wysyłki produktu.

 

4.         Czy jest możliwość korekty złożonego zamówienia?

Istnieje możliwość dokonania korekty złożonego zamówienia, w celu dokonania korekty, prosimy o kontakt telefoniczny lub email.

 

5.         Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?

Niestety nie jest możliwe łączenie zamówień.

 

6.         W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych?

Wszelkich zmian adresowych Klient może dokonać telefonicznie, pisemnie lub soox@soox.pl.

 

7.         Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Gwarantujemy prawo zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar nie spełniający Państwa oczekiwań należy przesłać do soox  na własny koszt łącznie z wypełnionym dokumentem zwrotu.

 

8.         Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 14 dni.

 

9.         Czy istnieje możliwość zapłaty za przesyłkę przelewem?

Istnieje możliwość zapłaty za przesyłkę przelewem.  Przelewy należy dokonywać na konto:

mBank 93 1950 0001 2006 0610 7705 0002

Soox.pl

ul. Dziennikarska 12/8

70-822 Szczecin 

*W tytule przelewu prosimy podać adres email do kontaktu.

 

10.       Czy jest możliwość uzyskania rabatu na zakupy większej ilości odzieży?

Sklep posiada atrakcyjne progi rabatowe dla stałych i nowych klientów.

 

11.       Czy jest możliwości otrzymania przesyłki priorytetowej (krótszy okres oczekiwania)?

Nie ma takiej możliwości, nie realizujemy zamówień terminowych.

 

12.       Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?

Nie ma możliwości wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego. Za odesłany towar Klient otrzymuje zwrot pieniędzy a następnie realizowane jest nowe zamówienie.

 

13.       Czy mogę zamówić produkt wybrany na stronie, jeśli ten nie występuje w magazynie soox?

Jeśli chwilowo nie ma danego produktu, rozmiaru czy koloru w sklepie internetowym, a jest dostępny na stronie sklepu, można złożyć zamówienie z dłuższym okresem oczekiwania.

 

14.       Czy można wymienić jedną część kompletu np. na mniejszą?

Komplet stanowi nierozerwalną całość i nie można wymieniać jego poszczególnych elementów. Również przy reklamacji i zwrocie muszą być dostarczone wszystkie jego części.

 

15.       W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?

Biuro obsługi klienta pracuje w godzinach: Pn-pt 9.00 - 17.00, Sob. 9.00 - 15.00

 

16.       Nie mogę złożyć zamówienia w serwisie ponieważ nie posiadam loginu i hasła.

Posiadanie loginu oraz hasła jest warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia w naszym serwisie. Jeżeli nie posiadasz loginu oraz hasła, w celu złożenia zamówienia zarejestruj się w serwisie lub złóż zamówienie przez telefon.

 

17.       Nie mogę zalogować się w serwisie. Nie posiadam jeszcze loginu oraz hasła.

W celu dokonania rejestracji i otrzymania swojego loginu oraz hasła prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się pod adresem: Rejestracja

 

18.       Czy przeprowadzone zakupy w serwisie soox są bezpieczne?

Wszelkie dane pomiędzy klientem a serwerem, związane z płatnościami przesyłane są za pomocą szyfrowanego połączenia SSL, dzięki czemu zapewniamy bezpieczeństwo Państwa danych osobowych.

 

19.       Mam problem z zalogowaniem się, co zrobić?

Jeżeli przy logowaniu, po wpisaniu adresu e-mail i hasła pojawia się komunikat o błędnie wpisanych danych, w pierwszej kolejności upewnij się, że użyty przez Ciebie adres e-mail to ten sam, który był podawany podczas rejestracji. Jeżeli adres e-mail jest poprawny a problem nadal się pojawia, prawdopodobnie wpisywane jest błędne hasło, w takim przypadku kliknij tutaj.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl